Как ще бъде извършена доставката до мен?


Ние в Енкканто Трейд се грижим всяка стока да бъде опаковане добре, за да достигне до вас невредима.

Ekont Logo

Фирма Енкканто Трейд ООД си партнира с ЕКОНТ за доставка на продукти от страницата на територията на цялата страна. Доставката се извършва до посочен офис на куриерската фирма или точен адрес на получателя. Двата вида доставка се тарифират различно като транспортна услуга към КЛИЕНТА. Пратките са разделени на два вида според тарифните кг. За улеснение в страницата сме посочили двата вида пратки:

Малка пратка, дължина до 60 см с опаковката
Голяма пратка, дължина над 60 см с опаковката

За доставки извън територията на Р. България моля да се обадите на моб. тел. : 0899.195.025, за допълнително съдействие.

Поръчаните продукти се доставят на следващия работен ден (ако поръчката е направена преди 16:00ч), а доставките до по-малки населени места се осъществяват до 2 работни дни.

Ако се намирате на територията на София-град, можете да посетите шоурума на фирмата и да вземете своята поръчка на място без добавена стойност за доставка. В шоурума също така можете да получите професионална консултация и да видите машините, които предлагаме на място.

Няколко важни правила за доставка, които е добре да познавате:

1. Потребителят/ клиентът носи изцяло риска от повреждане/ загуба на стоката при доставка. Веднага след предаване на стоката на куриер, ТЪРГОВЕЦЪТ се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

2. При доставка на стоката в офис на куриер, следва пратката да бъде прегледана внимателно от ПОТРЕБИЛЕТЯ/ КЛИЕНТ или упълномощено от него лице. Всички пратки от страницата се подготвят с опция преглед на пратката в офис на куриера, когато избраният от потребителя/ клиента продукт позволява отваряне на опаковката без нарушаване търговския вид на стоката. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на ТЪРГОВЕЦА. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са получени при транспортирането на стоката, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за гаранционно обслужване на тази стока.

3. При посочени неверен или грешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявка от потребителя/ клиента, ТЪРГОВЕЦЪТ не носи отговорност за забавяне или невъзможност за изпълнение на поръчката.

4. При предаване на стоката ПОТРЕБИТЕЛЯТ/ КЛИЕНТЪТ или трето лице подписват придружаващите я документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема стоката на доставка и е на посочения от клиента адрес.

5. При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и КЛИЕНТЪТ дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, ТЪРГОВЕЦА се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

6. Когато доставената стока видимо не съответства на заявената за покупка стока и това може да бъде установено чрез обикновен преглед, КЛИЕНТА може да поиска доставената му стока да бъде заменена или върната към ТЪРГОВЕЦА. Ще възстановим стойността на поръчката до 14 дни с банков превод на посочена банкова сметка или с наложен платеж след получаване на стоката обратно с склада. Връщането на стоката важи само в случаите, когато стоката бъде върната в отличен търговски вид с оригиналната си опаковка, придружена с всички документи и аксесоари, с които е била получена!

7. Пазете опаковките, документите и аксесоарите на закупените от вас продукти, за да възползвате от правото си на гаранционно обслужване или връщане на стока в рамките на 14 дни

При възникнал проблем свързан с електронния магазин или за повече информация, моля свържете се с нас на следните контакти:
Моб. тел. : 0899.195.025
E-mail: sales@enkkantotrade.bg